کد خبر: ۱۱۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
دختران انقلاب نشان دادند که همیشه با حضور در صحنه انقلاب و متناسب با شرایط زمانه هر لحظه برای نقش‌آفرینی آمادگی دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دختران انقلاب به دعوت رزمایش کمک مومنانه و مواسات رهبری لبیک گفتند و با اهدای بسته‌های ارزاق مادی و معنوی فعالیت خود را آغاز کردند. از ابتدای ماه مبارک رمضان مجموعه فرهنگی دختران انقلاب در تهران و اصفهان که در زمینه حجاب و عفاف فعالیت دارند این‌ بار با شروع بیماری منحوس کرونا اقدام جهادی خود را متناسب با شرایط پیش‌ آمده تنظیم و به توزیع اقلام مورد نیاز بهداشتی و غذایی خود، بسته‌هایی فرهنگی را نیز سنجاق کردند.

بر اساس رسالت این مجموعه و فرمایش رهبری مبنی بر معرفی و شناساندن شهدای مناطق و محلات، هدیه‌هایی با محتوای امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و گزیده‌ای از وصیت و زندگینامه شهدا را همراه با ارزاق بین خانواده‌ها توزیع کردند تا به هر دو رزق مادی و معنوی در کنار هم توجه شود.

مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب وجه تمایز بسته‌های این مجموعه را هدیه‌های فرهنگی عنوان و بیان کرد: براساس رسالت مجموعه ما یعنی امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب و همچنین تاکید رهبر معظم انقلاب به معرفی شهدای مناطق و محلات به مردم، تلاش کردیم در قالب بسته‌های فرهنگی شهدای شاخص مناطق تهران و اصفهان را با زبان عامیانه و صمیمانه به مردم معرفی کنیم و از جمله‌های تلنگری از زبان شهدا و ائمه در مورد حجاب و عفاف که با مخاطب به راحتی ارتباط برقرار می‌کند استفاده شود.

انتهای پیام/‌162/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار